Ratunek dla zniszczonych włosów ESTEL THERMOKERATIN

Cześć!  Moje włosy od dłuższego czasu potrzebowały regeneracji. Próbowałam poradzić sobie z suchymi i zniszczonymi końcówkami korzysta...


Cześć! 
Moje włosy od dłuższego czasu potrzebowały regeneracji. Próbowałam poradzić sobie z suchymi i zniszczonymi końcówkami korzystając z kosmetyków dostępnych w drogeriach oraz przy pomocy domowych sposobów. Wszystko wyglądało w miarę dobrze dopóki olejowałam włosy i używałam regenerujących kosmetyków. Jednak byłam już zmęczona tymi codziennymi, czasochłonnymi pielęgnacjami, które jak się okazało (po ich odstawieniu) nie wiele zdziałały.

Zaprzyjaźniona fryzjerka poleciła mi zabieg ESTEL THERMOKERATIN wykonany przy użyciu profesjonalnych kosmetyków fryzjerskich ESTEL dostępnych w Akademii Piękna w Puławach. Z okazji Dnia Kobiet zrobiłam sobie prezent i oddałam moje "biedne" i zmęczone włosy w ręce profesjonalistów. Jeśli macie problem z suchymi i zniszczonymi włosami to koniecznie zobaczcie końcowe efekty!


ESTEL THERMOKERATIN to zestaw do pielęgnacji włosów farbowanych i niefarbowanych, który wypełnia włosy keratyną, poprawia strukturę włosów i wygładza włosy.
Zawiera on:
- Maskę pielęgnacyjną z keratyną
- Aktywator
- Spray pielęgnacyjny
Szampon pielęgnacyjny jest dodatkiem do zestawu.


ESTEL THERMOKERATIN, potocznie "zabieg keratyną na ciepło" jest dostępny w Akademii Piękna w Puławach. Zalecany jest do stosowania na włosy:
- rozjaśniane lub farbowane,
- uszkodzone wysoką temperaturą,
- suche, łamliwe, zniszczone,
- po trwałej lub chemicznym prostowaniu.

Zabieg pielęgnacyjny można przeprowadzać bezpośrednio po farbowaniu włosów, między farbowaniami lub w celu regeneracji włosów normalnych lub lekko zniszczonych. Trwa krótko ok. 20 minut i składa się z 3 faz.

FAZA 1


Pierwszy etap polega na umyciu włosów szamponem pielęgnacyjnym ESTEL KERATIN z keratyną. Uwielbiam kiedy ktoś zajmuje się moimi włosami. Mycie, czesanie, stylizowanie mogłabym tak spędzić cały dzień.

FAZA 2



Następnie pora na aplikację maski pielęgnacyjnej ESTEL THERMOKERATIN od nasady, na całą długość i końcówki włosów. Bezpośrednio po nałożeniu maski należy zastosować aktywator ESTEL THERMOKERATIN. Aktywator rozprowadza się masującymi ruchami, podczas masowania wydziela się przyjemne w dotyku ciepło. Rozgrzewające działanie aktywatora bogatego w aminokwasy przyśpiesza wnikanie keratyny do wnętrza włosów. Ciepło stabilizuje keratynę w strukturze włosa i poprawia skuteczność zabiegu. 


Po 10 minutach należy dokładnie spłukać włosy i wytrzeć ręcznikiem.


Faza 3


Ostatnim etapem jest rozpylenie na całej długości włosów sprayu pielęgnacyjnego. Kosmetyk nawilża włosy, wypełnia włosy keratyną, poprawia strukturę włosów, stabilizuje kolor, dodaje objętości, wygładza włosy, chroni przed wysoką temperaturą, działa antystatycznie, naprawia rozdwojone końcówki i chroni przed promieniowaniem UV. Następnym krokiem jest stylizacja włosów.


EFEKT KOŃCOWY


Keratyna to nic innego jak proteina będąca głównym budulcem włosa. Moje włosy na co dzień niszczone są przez czynniki zewnętrzne suszenie, prostowanie i czesanie. Przed zabiegiem były szorstkie, napuszone, trudne w rozczesywaniu, a końcówki były w opłakanym stanie. Dodatkowo stres i nieprawidłowe odżywianie doprowadziły do utraty naturalnej keratyny. Zabieg wypełnia włosy keratyną. Zewnętrzna warstwa włosa uzyskuje gładkość, poprawiła się struktura włosów, efektem czego jest ich zdrowy wygląd. Efekt zwiększa się, jeśli zabieg będzie powtarzany ponownie. Stosowanie produktów z serii Estel Keratin do pielęgnacji włosów w domu przedłuża rezultat otrzymany po zabiegu.


Jak sami widzicie efekt po zabiegu mogę ocenić na WOW! :) Włosy stały się nawilżone, gładkie i błyszczące. Końcówki odzyskały zdrowy wygląd bez konieczności drastycznych cięć.

Poniżej krótki filmik:




PODSUMOWANIE

Włosy po zabiegu odzyskały dawny blask i zdrowy wygląd. Efekt miękkich, nawilżonych i lśniących włosów, a także brak puszenia się włosów utrzymuje się do tej pory. Zdaję sobie sprawę, że moje włosy były mocno zniszczone i żeby utrzymać na dłużej upragnione rezultaty powtórzę zabieg za jakiś czas. Zrezygnowałam z szamponów zawierających substancje wysuszające oraz staram się ograniczyć prostowanie. Nadal nakładam olejki na całe włosy przed myciem i na same końcówki po myciu. W tym celu stosuję olejek lniany oraz arganowy. Zaczęłam także dbać o swoją dietę, wybieram posiłki zawierające więcej witamin oraz zakupiłam w aptece Biotebal. 


Efekt oceńcie sami. :) Dziękuję Akademii Piękna, że pozwoliła mi odzyskać wiarę w piękne włosy!


Backstage



You Might Also Like

3 komentarze